13. lokakuuta 2012

TOIMITUSAIKA-TIEDOTE JA ARVONTA!

Nyt alkuun BY PIA´S Pellavatuotteiden TIEDOTE: Kiitos kaikille ihanille tilaajille, joista muutama on  joutunut kyselemään tilauksensa perään. Yksi ompelijoistamme joutui äkillisesti isoon leikkaukseen ja olemme joutuneet organisoimaan hänen tilauksensa toisille ompelijoille, joilla heilläkin jo "kädet täynnä" tilauksia. Uusien mallien kanssa työn aloittaminen ja kankaiden jne. tarvikkeiden siirtoon meni enemmän aikaa kuin toivoimme (luulimme) ja tästä johtuen jotkut lähetykset myöhästyvät. Joillakin teistä jopa deadlinet; juhlat, matka jne. johon asut olisivat olleet kaivattuja. Olen kovin pahoillani tästä mutta erään viisaan naisen suusta lohduttava kommentti "uppoavathan nuo valtameri-laivatkin". Olen kertonut s-postilla asiasta kysyjille ja pyydän, että jos lähetyksesi viipyy luvatusta aikataulusta, ota yhteyttä s-postiini pia.erlund@hotmail.fi. Näinollen saamme vielä tarkistettua tilauksesi tilannetta.
Tosiaan, vaatteeni on ihanien naisten aikaansaamaa käsityötä ja joitain vaatteita löytyy varastosta valmiina, mutta osa ommellaan tilauksien saapuessa. Ilmoitamme aina tilauksien yhteydessä toimitus-ajan. Onneksi pian aukeaa nettikauppa, johon saamme kunnon varastosaldo-logistiikan ja kaikki muuttuu jouhevammaksi, HUOH! Kiitän Teitä Naiset kärsivällisyydestänne ja pyrimme palvelemaan kaikkia hyvin!
Maailman tunnollisemmalle ja urhoolliselle ompelija-J:lle toivotan hyvää paranemista, älä ole huolissasi työ-asioista vaan keskityt täysin itseesi, täällä pärjätään ja odotetaan innolla sitten paluutasi! VIHDOIN ARVONTAAN:




TA-DAA! PALKINTO on....ihana BY PIA`S  Pellavatunika Uutuus-punainen! Kuvassa oleva lyhyt ja suosituin malli taskuilla ja toivomassasi koossa! ARVONTA alkaa NYT ja päättyy 19.10. klo 21.00.
PALKINNON arvo n. 79,- 99,-.
OSALLISTUMIS-OHJEET: Vastaa kysymykseeni- Mitkä ovat tärkeimmät hyvän Verkkokaupan kriteerit? Ihanat tuotteet, selkeät sivut, kaunis ulko-asu, tilaamisen helppous, hyvä palvelu, nopea postitus, maksutavat? Haluaisin kuulla TEIDÄN mielipiteitänne!
Kommentit blogin boxiin ja kun käytte jakamassa "ilosanomaa" peukkujen kera Facebook-sivuillani, niin arpasi on mukana. Mikäli sinulla on vaikeaa kommentoida blogissani, voit laittaa kommentin myös Facebookkiin ja ilmaista osallistumisesi blogin ARVONTAAN!
KIITOS, kun jaksoitte lukea koko jutun ja eikun arpajaisiin! Myös miehet mukaan, mummit, äidit, tyttäret,  ystävät...

Terkkusin, PIA

80 kommenttia:

  1. Ehdottomasti mukana! Tottakai ensimmäisenä verkkokaupan valintaan vaikuttaa tuotteet, mitä sitä tekisikään kaupalla jonka tuotteet eivät miellytä. Tilaamisen helppous on iso plussa. Hyvä palvelu ja toimitusnopeus on myös valttia.

    VastaaPoista
  2. Mukana blogin arvonnassa.

    Hyvän verkkokaupan kriteerit:
    - Tuotteet
    - Sivujen rakenne ja luotettavuus (+käytettävyys)
    - Maksutavat (vaihtoehtoja)
    - Toimitukseen liittyvät asiat (toimitusmaksu, -tavat ja aikataulu)

    VastaaPoista
  3. Tuotteet tietysti ensimmäisenä vaikuttavat,sitten toimitusmaksu-ja aika.Tärkeätä on myöskin hyvin toimivat sivut.

    VastaaPoista
  4. hyvät kuvat ja tiedot tuotteista, käyttäjäystävälliset sivut, maksu-ja toimitusajat. Mukaan arvontaan.

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo punainen väri!
    Rhdottomasti mukana arvonnassa.

    Mielestäni hyvän verkkokaupan tärkeimpiä kriteerejä ovat mm:

    - hyvät kuvat, jotka suurenevat tarpeeksi
    - kunnolliset ja tarkat mitat (esim. kainalo-kainalo, olka-helma, lantion ympärys)
    - jossei nyt ihan varastosaldoa, niin ainakin tieto siitä, onko tuotetta varastossa. Ts. toimitusaika
    - ja luonnollisesti tietysti kaikki perustiedot (maksutavat, toimituskulut ym.) selkeästi

    Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  6. ehdottomasti mukana arvonnassa.

    verkkokaupan tärkeitä kriteereitä ovat tietenkin:
    -Mittataulukko(taulukosta voi katsoa centtimäärät oikean kokonsa)
    -Riittävän suuret ja selkeät kuvat (voivat tarvittaessa suurentua)
    -Päivittynyt varastosaldo(mikään ei ole niin rasittavaa kun tilaat ja sit tuleekin vahvistus sähköpostiin jotta "nou kän duu")
    -Maksutavoista kunnon selvitys ja myös laskulle oston mahdollisuus on mielestäni hyvä ominaisuus.
    -Riittävä kampanjointi, mutta ei pakko myyminen(mikään ei ärsytä niin paljon kuin kaksi kertaa viikossa saapuva k-kaupan mainos jossa on ne samat tuotteet kun alkuviikosta)
    -bloggaajana tietenkin joku alennus mainostamisesta(esim.10% seuraavasta tilauksesta)
    -olisi myös kiva saada oikeasti faktoja(tyyliin kuva sarja,mallin piirtämisestä,kankaanleikkaukseen ja ompelusta rekkiin)se havainnollistaa asiakkaalle mistä kotimaisen käsityön hinta oikein koostuu.

    VastaaPoista
  7. Minäkin tietysti mukana arvonnassa, ihana tuo uusi väri!
    Minulle riittävä syys tilata verkkokaupasta on tuotteiden `speciaalisuus`. Jos tuotetta on saatavilla ns. kaikkialta, niin silloin mieluummin ostan fyysisestä kaupasta. Sellaisia juttuja joita ei tule vastaan ihan joka mutkassa, sellaisia etsin verkkokaupoista. Oleellista tilaamisen kannalta on tietysti kunnon kuvat (samasta tuotteesta mieluusti useampi) ja kunnolliset kokotiedot eli senttimittoja paljon eri kohdista.

    VastaaPoista
  8. Hei! Kylläpä onkin houkutteleva palkinto arvonnassa! Hyvän verkkokaupan kriteereistä pidän tärkeimpinä:
    -toimiva softa, eli ohjelma ei ala tökkiä kesken
    -helppokäyttöisyys
    -selkeät ohjeet ja esim. Ajankohtaiset tiedot
    -hyvät ja riittävät kuvat
    - selkeät mittataulukot
    -maksuvaihtoehdot monipuoliset
    -tilauksen seurantamahdollisuus

    VastaaPoista
  9. Arvonnassa mukana ,ihanan punainen mekko nammm..
    Kyllä tärkenän pidän et hyvät kuvat , mitat vaatteista ,selkeät monipuoliset maksutavat ja et onko varastossa vai joutuuko jonottaan tilausta.Ja tsemppiä Pia sulle ,varmaan kiirettä pitää sullakin!

    VastaaPoista
  10. Tärkeimpänä ihanat tuotteet, jotta kiinnostuu ostamaan. Sitten selkeät ja helppokäyttöiset sivut ja tilaus ja viimeisimpänä monta tapaa suorittaa maksu, pankki ja luottokortti ehdottomasti.
    Jaettu facebookissa arvonta.

    VastaaPoista
  11. Tuotteet, verkkosivujen toimivuus ja toimitusaika. Fb:ssä tykätty ja jaettu.

    VastaaPoista
  12. Tilaamisen ja maksamisen helppous, selkeiden tuotekuvien lisäksi.
    Arvontaan mukaan!
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  13. Mukana arvonnassa=) Yhtä tärkeää kuin hinta- ja kokotietojen ym. selkeyden kanssa on kutsuva ja kaunis ulkoasu.

    VastaaPoista
  14. Oi mikä ihana palkinto, mukana arvonnassa tietysti.
    Tärkeintä hyvässä verkkokaupassa ovat:
    Selkeät hyvät kuvat asusta tai tuotteesta, mahdollisuus suurentaa kuvaa ja kenties tarkastella lähempää.
    Selkeät jaot tuotteista.
    Ohjelman pitää olla jouhea ja nopeasti latautuva.
    Maksuvaihtoehtoja mahdollisimman monta, laskuvaihtoehto tuo varmastti sellaisia asiakkaita joilla ei ole luottokorttia tai tili pikkupankissa jota ei ole pankkivaihtoehdoissa

    VastaaPoista
  15. Mukana :) Hyvät tuoteet hyvillä kuvilla on tietenkin se ensimmäinen asia joka vaikuttaa, mittatiedot ja selkeät tilausohjeet. Maksuvaihtoehtojen riittävä mahdollisuus on myös plussaa. FB:ssä myös tykätty ja jaettu.

    VastaaPoista
  16. Hei Pia,
    ihanasti sopii tuo punainen(kin) väri sinulle. Kaunis!

    ja kysymykseesi...mielestäni tärkeysjärjestyksessä.

    1. TUOTTEET
    2. NOPEA TOIMITUS
    3. HYVIN TEHDYT HOUKUTTELEVAT SIVUT hyvätkuvat

    VastaaPoista
  17. Tärkeää mielestäni on luotettavuus, eli tuote vastaa näoltään, laadultaan ja kooltaan sitä mitä siitä on verkkosivuilla kerrottu. Selkeä mittataulukko auttaa asiaa. Toimiusaika ja varmuus ovat myös tärkeitä, luotettavuutta nekin.

    VastaaPoista
  18. Heippa!Tilaamisen helppuos eli esim.vetovalikko kunkin kuvallisen tuotteen alle,josta voi valita värin ja koon ja joku huomiosarake tms tilauslomakkeelle,johon voi laittaa omat mittansa tarkistusta varten.Selkeät tilausohjeet,useampi maksuvaihtoehto.Kampanjat,tarjoukset,alet ja visuaalisesti kaunis sivusto houkuttavat tietysti.Kyllä ne asiat muokkautuu pikku hiljaa ja kaikki lutviutuu,mikäs niin kiire tässä valmiissa maailmassa.Valoa sinulle!

    VastaaPoista
  19. Ihana tunika jälleen arvonnassa :) Kriteerit hyväälle nettikaupalle:
    *Selkeät, toimivat sivut
    *persoonalliset tuotteet( ettei myy samaa mitä suurin osa muistakin ;)
    *kampanjointi
    *monipuoliset maksutavat
    *iloinen henki palvelussa
    *nopea toimitus

    VastaaPoista
  20. Mukana arvonassa!

    Kaikista tärkeintä on hyvät kuvat. Ja vaate olisi mukava nähdä myös takaapäin.

    VastaaPoista
  21. Mukana arvonnassa! Arvonta jaettu ja tykätty facebookissa.

    Mielestäni hyvä nettiputiikki on selkeä käyttää ja tieto esim. toimitusajasta ja -maksuista pitää olla selkeästi esillä.
    Nopea toimitus on tietenkin aina plussaa.
    Maksaminen olisi hyvä toimia kortti-ja pankkimaksun lisäksi myös postiennakolla, sillä joskus se tilauspäätös voi tulla vaikka mökissä kännykän kautta nettisivuja pläräten eikä niitä tunnuksia ole välttämättä mukana ;)

    VastaaPoista
  22. Ihanan värinen tunika =)

    Hyvä verkkokauppa;
    -hyvät kuvat mielellään kaikista väreistä esim. yksi suuri kuva tuotteesta, pikkukuvina muut värit, klikkaamalla isommaksi, (mukava oisi saada erikokoisten päälle tuotteet, saisi "tuntuman" minkänäköinen tuote voisi olla "minun päällä")
    -tiedot tuotteista (koot, värivaihtoehdot, materiaalivaihtoehdot --> kesäpellava/talvipellava selkeästi esiin)
    -helppokäyttöiset sivut
    -monipuoliset maksutavat
    -nopea toimitusaika

    facebookissa käyty tykkään ja jakamassa =)


    VastaaPoista
  23. Mukana arvonnassa! Tykkaykset laitetaan myos fb:iin.
    Hyvalla nettiputiikilla on mielestani:
    -ammattimaiset ja kauniit sivut
    -selkeat tuotekohtaiset tiedot
    -selkeat toimitusohjeet
    -vaihtoehtoiset maksutavat
    Itsellani muista maista tilatessa kaupat ovat kaatuneet monasti siihen, etta toimituksia ei ole ulkomaille/ omaan asuinmaahani tai maksutapa ei onnistu ulkomailta tai on kovin hankala. Se harmittaa, kun tietaa etta vastaavia tuotteita ei omasta maasta saa...Onneksi Pia's tuotteita on saanut tilattua! :-)

    VastaaPoista
  24. Siis maailman ihanin punainen, tahtoo ton!!! Ja kriteereitä verkkokauppaan: selkeät sivut tietysti, hyvien, selkeiden kuvien kera (joissa värit ovat suht oikeat), tilaamisen helppous (selkeä "ostoskori") ja maksutapojen valinnan mahdollisuus ja tietysti nopeahko toimitus. Tykkään myös FB:ssa. -Tuitzu

    VastaaPoista
  25. Hirveän harvoin tilaan verkkokaupasta, mutta nopeasti ajatellen voisin nostaa ykköseksi sen, että tuote on selkeästi ja monipuolisesti esitelty. Hyvät kuvat "edestä ja takaa", materiaali, koko jne....niin ja mukana arvonnassa olen minäkin. Ja kolmanneksi pyydän kauniisti: etkö voisi ottaa pois tuon sanahirviöarvonnan täältä kommentoinnnista, kun olen niin huono arvaamaan - nytkään noita numeroita ei millään erota. Mielestäni siitä ei ole mitään haittaa, vaikka niitä ei olekaan.

    VastaaPoista
  26. Arvontaan mukaan! Tärkeimpiä kriteerejä ovat tuotteet, maksutavan helppous ja nopea toimitus.

    VastaaPoista
  27. Pellavavaatteesi ovat niin ihania kaikki!

    Mua rassaa jossain verkkokaupoissa se, että valikoita on sata ja niissa avautuu sitten ehkä 1 tai 2 tuotetta.

    Kuvien pitäisi myös olla tarpeeksi suuria tai avautua sellaisiksi. Hyvää verkkokaupan etsintää!

    P.S Olis kiva jos ei tarttis todistella etten ole robotti :)

    VastaaPoista
  28. Ilosta lauvantai-iltaa kammarista ja heti arvontaan mukkaan. Kiinnostun aina kaikesta uuvesta ja tietysti tavaralle pittää olla käyttöä. Selkeys kuvissa ja helppolukkuisuus ei ole pahitteeksi nettiostoksilla ollessa :)

    VastaaPoista
  29. Ihana arvonta! Mukana myös :)

    Verkkokaupalta toivon selkeyttä ja erityisesti hakutoimintoa, jolla voi hakea vaikka pelkästään sanalla tunika tai mekko yms. Lisäksi toivon, että kaupan tuotteet löytyvät verkkokaupan sivuilta eikä facebookista, jonne esimerkiksi minä en halua rekisteröityä. Joillakin kun on vain vähän tuotteita verkkokaupassaan ja paljon enemmän tuotteita liikkeensä facebook-sivuilla.

    Löysin muuten eilen vanhasta Maalaisunelmia-lehdestä sinut! Hihkaisin miehelleni, että tiedän tuon naisen! Hetken päästä mietin, että näinkö se tutustuminen nykyään menee, että jos jonkun blogia lukee, niin sen jälkeen jo voi sanoa tietävänsä henkilön ;)

    Mukavaa lauantai-iltaa!

    VastaaPoista
  30. Monta hyvää ja tärkeää asiaa on jo mainittukin, hyvä kokonaisuus toimii aina, mutta yksi asia ....sähköposti EHDOTTOMASTI joku muu kuin hotmail, se on edelleenkin suurin roskapostin välittäjä, ja monella muullakin kuin minulla on esto sille!
    Ei tule eikä mene!

    Ja Pia, sinullakin tuo ikävä sanavahvistus kommenteissa, ottaisitko pois, se on niin turha....ja nytkin sellainen sekasotku, että tiedän joutuvani ainakin kerran ottamaan uusiksi :/

    VastaaPoista
  31. Osallistun ihanaan arvontaan! Hyvillä nettisivuilla on selkeät suurennettavat kuvat tuotteista ja sivujen käyttö on sujuvaa ja toimivaa.

    VastaaPoista
  32. Mukana arvonnassa, olenkin niin haaveillut jostain jouluisesta päällepantavasta. Tässäpä se löytyi täydellisyys!

    Verkkokaupassa pidän tärkeänä selkeän ulkoasun lisäksi mukavaa ja asiantuntevaa palvelua. Myös monipuoliset maksutavat antavat asiakkaalle vaihtoehtoja ja kertoo luotettavuudesta.

    VastaaPoista
  33. Minulle helppo käyttö ja selkeä ja inspiroiva ulkoasu on tärkeä.. Sinullahan on jo mielenkiintoiset tuoteet...
    Kraam
    Sanne

    VastaaPoista
  34. Tahdon mukaan arvontaan:)

    Eli mielestäni hyvän verkkokaupan tunnuspiirteitä:
    - SELKEÄT SIVUT/ULKONÄKÖ:eritellyt osiot ja tuotteita samalla sivulla tarpeeksi monta, muttei liikaa (ei kiva klikkailla heti uutta sivua esim 10 tuotteen jälkeen tai rullata pitkää tuotevalikoimaa samalla sivulla)
    -MAKSUVAIHTOEHTOJA
    -NOPEA TOIMITUS on mielestäni ehdoton valttikortti

    VastaaPoista
  35. Selkeys, vaivattomuus, kaunis ulkoasu, ystävällinen ja vikkelä palvelu, kauniisti pakatut tuotteet....mukana vaikkapa kiva kortti tms hyvänmielen tuoja, niin tulee asiakkaalle mielikuva, että hänestä välitetään.....

    Ihana tuo punainen. Pakko tilata, ellei onni potkaise:)

    VastaaPoista
  36. Tietty lähtökohtana ihanat tuotteet, mutta sivujen tulee olla selkeät, teknisesti toimivat. Tähän lisäksi sitten nopea toimitus.
    Paljon onnea maanantai-illan tapahtumaan! Olisi ollut kiva tulla mukaan, mutta tällä kertaa en päässyt! Seuraavaksi sitten Espoossa, vai mitä?

    VastaaPoista
  37. Hyvä verkkokauppa on tehty asiakkaille : )

    Sivut tarpeeksi yksinkertaiset eikä kauheasti mitään ylimääräisiä "klumeruuleja", asiakkaat kun kuitenkin ovat varmaan enemmän kiinnostuneita tilattavista tuotteista.
    Kannattaa myös muistaa, että kaikilla asiakkailla ei välttämättä ole käytössä nopeita nettiyhteyksiä eli kuvat sen kokoisia että hitaammallakin yhteydellä aukeaa. Näppärä on nykyään monessa nettikaupassa käytettävä suurenlasi eli kuva aukeaa hieman pienemällä resoluutiolla ja sitten suurennuslasilla saat suurennettua kuvaa haluamastasi kohteista. Kuvan voi myös avata suurempana uuteen ikkunaan.

    Selvät kokotaulukot mittoineen vaatteiden kuvien yhteyteen esim kokotaulukko linkiin.

    Tieto, onko tuotetta varastossa vai joutuuko mahdollisesti odottamaan....

    Selvästi ilmoitettuna toimitusehdoissa minne kaikkialla tuotetta toimitetaan. Verkkokauppa kun saattaa tuoda asiakkaita muualtakin maailmasta. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se että olet luonut itsestäsi asiakasprofiilin ja alat innoissasi tilaamaan. Päästyäsi toimitusosoitteeseen tuleekin ilmoitus "emme valitettavasti toimita tuoteita haluamaasi maahan"...

    Tarpeeksi maksuvaihtoehtoja; kuten esim nettipankki maksu, yleisimmät luottokortit ja PayPal

    Asiakkaasta on varmaan myös mukava saada vahvistus tilauksen vastaanottamisesta, myös ilmoitus siitä että tilattu tuote on postitettu olisi kiva.

    Tässä muutama ajatus....

    Ihana tuo uusi punainen väri !

    VastaaPoista
  38. Hei,
    Hyvä että tuli tilausaikataulutietoa, onneksi olen "ei-kiireinen" oman tilaukseni kanssa. Toisaalta hyvää jaksaa aina odottaakin.

    Sitten verkkokaupasta. Oma näkemykseni hyvästä on yksinkertaisuus eli navigoinnin toimivuus. Pitää pystyä palaamaan ja muokkaamaan tilausta ja silti löydettävä takaisin vaiheeseen jossa jo oli. Odotankin innolla avaustanne, kiva päästä klikkailemaan.

    Annina

    VastaaPoista
  39. Lähtökohtana tuotteet (hyvät kuvat),selkeys ja toimivuus, maksutavat, onko tuotetta saatavilla ja nopea toimitus. Pirteä tuo uusi väri, olis kiva pitää vaikka joulunaikaan...

    VastaaPoista
  40. Hei, mukana ihanassa arvonnassa!

    Hyvä verkkokauppa syntyy tuotteista jotka ovat miellyttäviä. Selkeät kuvat ja mittataulukot helpottavat päätöksen tekoa. Vaihtoehdot maksutavoissa sekä tieto toimitusaikataulusta.

    VastaaPoista
  41. Ihana arvonta. Mukana<3
    -Ihanat ja erottuvat tuotteet
    -selkeät mitat
    -Hyvä saatavuus
    -maksuehtojen monipuolisuus
    -mahdollisuus kysyä tuotteesta

    VastaaPoista
  42. Arvontaa :)
    -sivujen helppous
    -tuotteet
    -maksutavat (kaikki pankit, kaikki kortit)
    -koko-haku selkeä
    -vaihto-ja palutusoikeus
    -jos kysyy tuotteesta, vastataan nopeasti
    -luotettavuus

    VastaaPoista
  43. Mukana kuin peräpukama!
    Kaikista tärkeintä on saada tuotteet nopeasti ja EHJÄNÄ! ja mukavaa saada postikulutkin sillai sopivasti. Olen odotellut pari viikkoa ja lasituotteet on aika usein huonosti pakattu. Mutta sullahan tilatut ei rikkoudu :)

    VastaaPoista
  44. Hyvän verkkokaupan ominaisuuksia on jo tässä tullutkin joista olen monesta samaa mieltä.

    Hyvät kuvat on minusta tärkeää (sellaiset kuvat joissa tuote näkyy mehdollisimman hyvin, tietysti kiva jos kuvat ovat muutenkin kauniita), vaatteista kun on kyse niin materiaalin kuvailu on myös minulle tärkeää (esim. onko paksua/oheutta pellavaa jne.).

    Sivujen toimivuus ja selkeys on plussaa ja hankalan maksamistavan vuoksi olen joskus jättänyt tilaamatta. Eniten tykkään jos voi suoraan maksaa verkkopankissa, mutta se ei ole mikään välttämättömyys. Esim. lasku sähköpostiin on myös hyvä ratkaisu.

    VastaaPoista
  45. Äskeinen unkown-kommentti on siis minun.. :)

    T. Mari M.

    VastaaPoista
  46. Mukana arvonnassa!

    Hyvän verkkokaupan kriteerit:
    -Tuotteiden esillepano
    -Helppo käyttää
    -Maksutavat
    -Toimitusaika/varastosaldo

    VastaaPoista
  47. Minusta tärkein on osamaksu-mahdollisuus.

    VastaaPoista
  48. Kaunis punainen:) Pakko osallistua arvontaan, koko M jos arpaonni suosii on minun vaatekokoni.
    Kysymykseesi:
    toivon selkeitä, yksinkertaisia ohjeita kun tilaan tavaraa, tietoa että saan varmasti tavaran kohtuu ajassa. On hyvä näkyä värivaihtoehdot, kuva vaatteesta useammasta suunnasta, mitat ja pesuohjeet.

    VastaaPoista
  49. Upea uusi punainen! Olen mieluusti arvonnassa siis mukana minäkin.
    Verkkokaupan ominaisuuksista minulle ratkaisevia ovat tuotetietojen ja -kuvien riittävyys ja selkeys sekä toimitusajan (jos ei nyt ihan nopeus niin ainakin) kohtuullisuus.

    VastaaPoista
  50. Juuri oikean sävyisen punaisen olet kyllä mielestäni onnistunut valitsemaan. Kaunista! Minullekin verkkokaupan ominaisuuksista tärkeintä on tuotteiden kunnolliset kuvaukset sekä kuvallisesti että sanallisesti. Mittoja saa ilmoittaa runsaasti, jottei tulisi huteja kokovalinnassa.

    VastaaPoista
  51. Mukana ehdottomasti arvonnassa!!!!

    Verkkokaupan tärkeimmät kriteerit mitä nyt heti tulee mieleen;
    sivujen selkeys
    selvät ja tarkat kuvat
    - tuoteselosteet
    - koko-/mittataulukko
    lisämyyntituotteet
    sivujen helppous
    - tilaaminen
    maksutavat
    toimitusaika
    - toimitusmaksu
    - toimitustapa
    varastosaldo/koko

    Huh huh.. eiköhän nämä riitä ;)

    VastaaPoista
  52. Mukana ollaan myös :)
    Tilaamisen helppous on varmaan tärkein, itse netistä kaikenmaailman juttuja ympäri maailman tilanneena on hyvä jos itse sivut ja toimitusehdot yms tilaukseen kuuluvat asiat ovat helppolukuiset ja selkeät. Itse en välttämättä halua tilata jos joutuu ennakkoon kaikenlaista kyselemään

    VastaaPoista
  53. selkeät sivut ja hyvät tuotetiedot. Kuvat joita useampi kohteessa, niiden suurentaminen. Maksuvaihtoehdot kattavat, toimitustavat monipuoliset.

    VastaaPoista
  54. olen mielelläni mukana.
    -kivat tuotteet
    -helppo tilaaminen
    -selkeät sivut
    -hyvä palvelu
    ym,ym

    VastaaPoista
  55. Ehdottomasti mukana! Verkkokaupassa toivon selkeitä tilausohjeita ja -ehtoja, esimerkiksi yksiselitteisesti ilmoitetut postikulut jottei tule yllätyksiä. Tärkeää on toki kunnolliset tuotetiedot enkä pane pahakseni sitäkään, jos tuotteista kerrotaan vähän lisäinfoa; materiaalista, taustoista, eettisistä valinnoista yms, ei ehkä tuotetasolla mutta ainakin yritystasolla.

    VastaaPoista
  56. Selkeät sivut, vaihto- ja palautusoikeus, yhteystiedot helposti löydettävissä, nopea toimitus, useampi maksutapa. Ja kauniit tuotteet tietenkin, mutta ilman niitähän tuskin tulisi edes tilattua :D
    Onnea verkkokaupalle, kunhan toiminta alkaa!!

    VastaaPoista
  57. Hei, moni hyvä asia onkin jo mainittu.
    Sivujen selkeys ja hyvät kuvat ovat yksi kriteerini tilausten tekoon.

    Onnea tulevalle verkkokaupallesi!

    VastaaPoista
  58. Mukana arvonnassa, hyvän verkkokaupan kriteereihin kuuluu mielestäni yhtenä tärkeimmistä, että on helposti tavoitettavissa, puhelin, sähköposti jne, jos tulee kysyttävää.-virpi-

    VastaaPoista
  59. Absolutely olen mukana arvonnassa minäkin! ai miten ihanalta tuo punainen näyttäisi jouluna harmaiden asusteiden kanssa..<3 Täytyy sanoa,että kaikki hyvän verkkokaupan kriteerit on jo lueteltu moneen kertaan edellisten kommentoijien toimesta,itselleni varsinkin tuotteiden persoonallisuus,laadukkaat materiaalit,ekologisuus,sivujen helppokäyttöisyys,suht'nopea toimitusaika ja maksuvaihtoehdot ovat tärkeimpiä.

    VastaaPoista
  60. Odotan toimivaa ja selkeää sivustoa, kuvien suurennus olisi hyvä juttu. Sanomattakin on selvää, että tuotteet ovat ihania...

    VastaaPoista
  61. Helppo tilata ja että verkkopankki maksu mahdollisuus - ihanat tuotteet ja hyvät kuvat joita voi surentaa.

    Käyn peukuttamassa ja jakamassa FB:ssa. :)

    VastaaPoista
  62. Mukaan arvontaan.

    Tärkeimmät kriteerit:
    -Tietysti ihanat tuotteet, sehän täyttyy tässä ilman muuta :)
    -Hyvät ja selkeät kuvat ja tiedot tuotteista
    -Mittataulukko, koska kaikilla on hieman erilaiset mitoitukset
    -Tilaamisen helppous, mutta senhän ne nettikaupat yleensä pitävät sisällään, kun ei ole mahdollista mennä kivijalkapuotiin
    -Tuotteiden saatavuus, näkyisi heti nettikaupan sivuilla, eikä vasta tilausvahvistuksessa sähköpöstissa, että ei tätä tuotetta ole enää saatavilla
    -Toimitus/, on hienoa, jos tilausta tehdessä näkyy tuotteiden toimitusaika
    -Maksutavat, on helppoa jos on tilauksen lopussa suoraan linkki pankin sivuille, mutta myös ennakkolasku sähköpostiin on toimiva ratkaisu
    -Postitus, postimaksujen periminen todenmukaisesti

    VastaaPoista
  63. Mukana arvonnassa, vaikka tuo punainen väri vähän arveluttaa...;)

    Verkkokaupassa tärkeintä on simppelit sivut ja maksun helppous (linkki verkkopankkeihin).

    Lisäksi tietenkin se, että näkee heti, mitä on saatavissa, ettei tarvi "ei oota" ostaa!

    VastaaPoista
  64. Mukana arvonnassa,ihana palkinto!
    -helppo tilaaminen
    -verkkomaksu mahdollisuus
    -koko/mittataulukko

    VastaaPoista
  65. Mukana arvonnassa!
    -tuotteiden kiinnostavuus
    -helppo tilaaminen
    -verkkomaksu mahdollisuus

    Kirsi, Oulu

    VastaaPoista
  66. -ihanat tuotteet <3
    -Hyvät ja selkeät kuvat ja tiedot tuotteista
    -Mittataulukko
    -Tilaamisen helppous,netti maksu
    -Tuotteiden saatavuus

    Arvonnassa jälleen mukana, ihanaa syksyä!

    VastaaPoista
  67. Mukana arvonnassa! :)
    Tärkeää on hyvät kuvat ja selkeät mittataulukot.
    ja blogin puolelta mielellään sanavahvistus pois. :)

    VastaaPoista
  68. Mukanaaaaa! Selkeästi suureksi avautuvat kuvat!, verkkomaksu, järkevät postikulut, värivaihtoehtoja ja tietenkin OUTLETT tuotteet :D

    VastaaPoista
  69. Osallistun arvontaa ilolla! Helppokäyttöisyys, valikoima, hyvä hinta-laatusuhde, maksu- ja toimitusehdot, edulliset tarjoukset, hyvä asiakaspalvelu.

    VastaaPoista
  70. Tahdon osallistua arvontaan!

    Näin verkkokauppahimoshoppaajan näkövinkkelistä erityisen tärkeää on toimiva asiakaspalvelu, suureksi avautuvat kuvat ovat ehdotonta plussaa ja saadaanhan tällä osaltaan vähennettyä myös mahdollisten palautusten määrää kun tuotteeseen pääsee kunnolla tutustumaan, mielekkäät postikulut, selkeät sivut ja riittävän paljon infoa pitää olla tuotteista. Maksuvaihtoehtoja olisi hyvä olla useita ja itse ainakin tykkään varsinkin arvokkaammissa ostoksissa käyttää mahdollisesti osamaksua.

    Kaikille onnea arvontaan :)

    VastaaPoista
  71. Osallistun arvontaan siskoni vinkattua tästä ihanasta blogista :)

    Tärkeimpiä kriteerejä verkkokaupassa:
    - kiinnostavat tuotteet, joista edustavat kuvat, (kuvia edestä ja takaa) ja selkeät kokotiedot
    - sivujen helppo selailu
    - mahdollisuus sekä verkkomaksuun, että tilauksen mukana tulevaan laskuun
    - palautusmahdollisuus

    *Sirpa*

    VastaaPoista
  72. Osallistun mielelläni arvontaan!Hyvän verkkokaupan kriteerit ovat mielestäni:
    - kattava valikoima
    - visuaaliseen ilmeeseen on panostettu ja sivut latautuvat nopeasti
    - sivujen selkeä, mutta tyylikäs ilme, josta saa ennenkaikkea hyviä vinkkejä ja silmänruokaa
    - hyvät tarjoukset, kanta-asiakkuus ja sen tuomat edut

    Onnea ja menestystä tulevaan, terv. Lantliga Drömmar

    VastaaPoista
  73. KIITOS, KIITOS NAISET! Siis, aivan mahtavaa tietoa...todella olette nähneet vaivaa miettiessänne kriteerejä. Arvotan tätä apua!
    Terkkusin, PIA

    VastaaPoista
  74. Arvonnassa mukana =0)
    Mielestäni tärkeimmät seikat nettishoppingissa
    sivujen selkeys
    selvät ja tarkat kuvat
    - koko-/mittataulukko

    sivujen helppous
    - tilaaminen
    maksutavat
    toimitusaika
    - toimitusmaksu
    - toimitustapa

    VastaaPoista
  75. Heippa, tietty hyvän ja toimivan nettikaupan kriteereitä ovat kaikki yllämainitut, se kokonaisuus. Itselleni nousee top listalle:

    -käytettävys tuotevalikot, ei liian monta klikkausta päästääkseen näkee itse tuotteen
    -Riittävän suuret ja selkeät kuvat, mahdollisimman tarkat tuotetiedot (mitat, materiaali yms.)
    -Up to date varastosaldo

    Siinäpä noita aluksi

    p.s kaunis visuaalinen ilme houkuttaa klikkaamaan lisää

    VastaaPoista
  76. Vaatteiden tilaaminen verkkokaupasta on mukavaa kun:
    -vaatteen mitat on ilmoitettu eikä vain koot S, M jne.)
    -sivujen käytettävyys on hyvä ja looginen
    -varastosaldo on reaaliajassa
    -maksu hoituu heti pankkitunnuksilla
    Mielenkiinnolla odotan uutta verkkokauppaasi! Menestystä!
    T.Anna

    VastaaPoista
  77. Ihania tuotteita!

    Mielestäni verkkokaupan sivujen (kuvat, värimaailma, teksti)tulee olla selkeät, mutta houkuttelevat.
    Ja maksu verkkopankin kautta ja s-postiin tieto tilauksesta ja toimituksesta.

    Terv. uusi lukijasi Susanna

    VastaaPoista
  78. Kyl tuotteet ja selkeät kuvat niistä on se juttu :)
    Helppokäyttöisyys ja muutama maksuvaihtoehto on plussaa.. Mulla esim.poppankki ja kaikissa firmoissa ei pysty sen kautta ostoksia maksaa :/

    VastaaPoista
  79. Ihanat tuotteet tietysti ja maksamisen helppous.

    VastaaPoista
  80. Mukana arvonnassa:D

    Hyvät tuotekuvat ja tuotekuvaus ovat tärkeintä. Toisena tulee tilaamisen ja maksamisen helppous.

    VastaaPoista